Din indkøbskurv er tom

Maestro Dankort, Visa/DankortVISA ElectronMasterCardVISA

Fragt

Fragtfri levering
ved ordrer over 500,-

Facebook

Salgs- og leveringsbetingelser

Forhandlere og Private
 
Disse Salgs- og leveringsbetingelser, gælder for alle køb i 2 Hjuls Service E-shop for danske kunder.

Der kan handles til levering i Danmark fragtfrit, dog undtaget, Grønland og Færøerne.
P
risen er angivet inklusive moms og fragt, men eksklusive fast ekspitionsgebyr på 50,00 kr. inklusiv moms. for ordrer under 1500,00 kr.

Der kan forventes en leveringstid på 2 til 5 hverdage, regnet fra det tidspunkt vi har modtaget ordren.

Ordre til udlandet afsendes med Post Danmark, prisen for forsendelse oplyses ved hver ordre. Der kan IKKE sendes farlig gods, samt batterier indeholdende batterisyre.

Track & Trace Kurer Udland · Track & Trace Post Expres.  


1 // Fremgangsmåden ved køb
Adgangen til 2 Hjuls Service E-shop sker via www.2hs.dk.
Man skal logge på e-shoppen med sit kundenummer samt et password, som kan ændres. 

Sådan finder du varerne:
Varerne kan findes ved hjælp af fritekstsøgning eller søgning via katalog-strukturen i e-shoppen. 
Valg af varer:
Varer udvælges til indkøbskurven ved at klikke på knappen (KØB). Udvalgte varer kan efterfølgende fjernes fra indkøbskurven ved at klikke på linket AKTUEL ORDRE. 
Afslutning af køb:
Købet afsluttes ved at acceptere 2 Hjuls Service E-shops Salgs og leveringsbetingelser for salg, samt at klikke på knappen afslut. 
Personoplysninger:
Navn på indkøbsansvarlig samt dennes emailadresse skal indtastes første gang, at man logger på. Disse oplysninger bliver herefter gemt af 2 Hjuls Service E-shop. Oplysningerne kan efterfølgende rettes, når man er logget på e-shoppen.
Kvittering:
Derefter føres kunden tilbage til www.2hs.dk hvor kvitteringen fremgår. Kvitteringen kan udskrives, og den bliver også sendt til den indtastede emailadresse.
Fakturering:
2 Hjuls Service afsender faktura med Track & Trace nr. pr. mail, på e-shoppens køb, når varen er afsendt. På dette tidspunkt hæves også det aftalte beløb, på kundens bankkonto.
Købstidspunktet anses iht. disse Salgs og leverings-betingelser for salg til kunden på det tidspunkt, hvor kunden efter at have klikket på BESTIL NU, kan se en Ordrebekræftelse på skærmen. Ordrebekræftelsen sendes også til den af kunden oplyste emailadresse. 
Sortimentet i 2 Hjuls Service E-shop består som udgangspunkt af varer, som er på lager. Visse vare-typer skal dog skaffes fra vores fjernlager, derfor kan der opstå forsinkelser af levering på udvalgte varer.
 
2 // Priser for varer
Prisen for en vare er angivet ud for varen på hjemmesiden. Prisen er angivet inklusive moms og fragt, men eksklusive fast ekspitionsgebyr på 50,00 kr. inklusiv moms. for ordrer under 1500,00 kr. inklusiv moms. Det er varens pris på købstidspunktet, som kunden skal betale.

3 // Priser for fragt
Ud over varens pris skal kunden IKKE betale for forsendelsen/transporten af varen til den adresse, som kunden har oplyst levering til i Danmark. Der betales for fragt til alle lande udenfor Danmark. Der betales for fragt på batterier som ikke er på web, = ( skaffe batterier ) i Danmark. Prisen kan oplyses ved hver ordre, da det er vægten i kg, der er afgørende for beløbets størrelse.

4 // Forsendelse / transport
2 Hjuls Service E-shop bestemmer forsendelses-/transportmåden, hvilket blandt andet kan være aktuelt ved batterier, porøse varer, bulk og eller porøs produktemballage.
Stykgods/pallegods / batteri bestilling, leveres først af transportøren efter personlig kontakt til kunden, som også for egen regning bortskaffer forsendelses-emballage og paller.

5 // Betaling
2Hjuls Service afsender faktura pr mail, og betaling skal ske i henhold til fakturabetingelserne. Og der anvendes udelukkende Dankort løsning for betaling, samt PayPal.

6 // Reklamationsret
Hvis der foreligger en berettiget og rettidig reklamation angående en vare købt i 2 Hjuls Service E-shop, foretager 2 Hjuls Service E-shop et af følgende, dog under hensyntagen til den, til enhver tid gældende, ufravigelige danske købelovgivning:
 
  • Bytter varen.
  • Får varen repareret/udbedret.
  • Tilbagebetaler købesummen.

Kunden kan reklamere over en vare købt i 2 Hjuls Service E-shop ved at returnere varen til 2 Hjuls Service E-shop att.: Finn Asserbo, Tilst Vestervej 42, 8381 Tilst, sammen med en udskrift af kvitteringen og/eller fakturaen, samt en beskrivelse af reklamationen.
Kunden betaler selv porto/fragt i forbindelse med returneringen til 2 Hjuls Service E-shop. Hvis reklamationen er berettiget og rettidig, refunderer 2 Hjuls Service E-shop den, af kunden, betalte returporto/-fragt, jævnfør nedenstående betingelser for tilbagebetaling af købesum.
2 Hjuls Service E-shop skal betale porto/fragt i forbindelse med fremsendelsen af en ombyttet eller repareret/udbedret vare til kunden.
Kunden skal betale portoen/fragten i forbindelse med 2 Hjuls Service E-shops returnering af varen til kunden, hvis kundens reklamation ikke var berettiget eller rettidig. 
Hvis købesummen skal tilbagebetales, sker dette som en kreditering på kundens konto. 
 
7 // Fortrydelsesret
En kunde, som fortryder et køb i 2 Hjuls Service E-shop, kan returnere varen, såfremt varen er ubrugt og er i den originale emballage, som i det væsentlige skal være ubeskadiget, sammen med en udskrift af kvitteringen og/eller fakturaen til 2Hjuls Service E-shop, som herefter krediterer købesummen til kundens konto. Kunden skal betale portoen/fragten i forbindelse med returneringen. Fortrydelsesfristen er 14 dage og regnes fra det tidspunkt, hvor kunden har fået leveret varen, og kunden skal inden fristens udløb have gjort fortrydelsesretten gældende over for 2Hjuls Service E-shop samt have afsendt varen til 2Hjuls Service E-shop att Finn Asserbo, Tilst Vestervej 42, 8381 Tilst.
 
8 // Fejllevering
Hvis 2 Hjuls Service E-shop har fremsendt en forkert vare i forhold til kundens bestilling, refunderer 2Hjuls Service E-shop portoen /fragten i forbindelse med kundens returnering af den fremsendte. Forkerte varer fra 2Hjuls Service E-shop afsluttes ved at kreditere beløbet til kundens konto.
 
9 // Personoplysninger 
2 Hjuls Service E-shop følger den, til enhver tid, gældende lovgivning.
Struktur som gælder særligt for www.2hs.dk E-shop:
  • 2 Hjuls Service E-shop sletter på anmodning fra kunden personlige oplysninger. Faktureringsoplysninger knytter sig til ordrer, som ikke kan slettes. Dog sker der sletning efter udgangen af købsåret og de 5 efterfølgende år i.h.t. lovgivningen om bogføring.
  • 2 Hjuls Service E-shop gemmer ikke cookies på kundens computer.

10 // Ansvarsfraskrivelse
2 Hjuls Service E-shop fraskriver sig ethvert ansvar for eventuelle trykfejl i tekst, priser m.m. samt fejl i illustrationer/fotos, systemfejl, udsolgte og udgåede varer, varer i restordre, leveringstider/forsinkelser, ændringer i valutakurser, kunders fejlbestillinger og force majeure.
Der kan klages over vores afgørelser, gennem ODR Online Dispute Resulation      KLIK HER PÅ LINK.


11 // Ejerforhold og kontakt.



Autobremsen 2018 ApS                      
Kontaktperson Henrik Valentin
Cordozasvinget 4
2610 Rødovre
Danmark

 

12 //  Ikrafttræden af disse Salgs- og leveringsbetingelser for salg til forhandlere og private er trådt i kraft den 1 marts 2017 og gælder for alle køb på 2 Hjuls Service E-shop fra og med nævnte dato.